Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Z

Zbultran

8. 9. 2010 10:17
Slovník

Taky jsem si teď vzpomněl na jedno slovíčko do slovníku: kambál = tramvaj ;-D

0 0
možnosti
S

sn63

7. 9. 2010 14:26
moc pěkný

jen  ty trapný postavičky jsme nazývali teleblbís . Pak tem byl kopoték -kompot   dílko -tílko a dodnes zůstavájící pučáče - punčocháče. Naučila se mluvit dobře ale pučáče zůstaly a to je dceři již 28 let

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

6. 9. 2010 14:32
Přidám...

...dvě fajnová slova do vašeho potenciálního slovníku ;-D Čičum = tužka, bačínec = večerníček ;-) A já jsem dodnes tatíneček 8-o;-D

0 0
možnosti
S

sharra1

6. 9. 2010 19:22
Re: Přidám...

taky jedno mám, co mě pobavilo :o) Když vnučka našeho pracovníka při spatření telátka v boudičce pronesla: jéééé bú mimi!! Znělo to podstatně líp, než to vypadá napsané :o))

0 0
možnosti
Z

Zbultran

6. 9. 2010 10:19
Slovník batolete

Zase moc hezké čtení V

0 0
možnosti
EV

Vancedita

6. 9. 2010 11:26
Re: Slovník batolete

Děkuju!

0 0
možnosti
SW

hph

6. 9. 2010 8:43
Hnidopišský detail :)

Ona používá doteď zdrobněliny a vy nevíte proč, nebo používá zdrobněliny a vy doteď nevíte proč? Nebo oboje a proto jste se nenamáhala s psaním čárky?

Jinak se to četlo krásně, máte šikovnou holčičku a oběma (a zbytku rodiny) přeju do života štěstí a zdraví!!!

0 0
možnosti
EV

Vancedita

6. 9. 2010 11:26
Re: Hnidopišský detail :)

No jo, správně nazvaný nadpis příspěvku, asi tak nějak. Nejsem bohužel neomylná, takže čárka vypadla. Snad to Niki v dospělosti, až bude číst tyhle články, vadit nebude.

0 0
možnosti
IB

isabell

6. 9. 2010 8:33
...

R^ pěkné a přesné.

 Připoměla jste mi mou extra užvaněnou dcerku (už je to 14 let a moc se vlastně nezměnilo), prý to bylo tím, že vyrůstala mezi spoustou dospělých, kteří na ní neustále mluvili, což je asi možné, každopádně mě z jejího brebentění často praskala hlava ve švu ;-D

V pátek sem hlídala 14ti měsíční neteř, už sem vyšla ze zvyku, takže žádné podobenství, holub byl prostě pták a rukou se naučila ještě máchat a dělat kšá- ovšem když to udělala na švagra a dodala táta pták, radši sem se rychle odporoučela ;-)

Na druhou stranu, místo mimi radši říkala holčička a to jak dětem v kočárcích, tak i paní o holi, kterou to ale evidentně potěšilo, takže jsem jí ani neopravovala...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS